Apuaaaa!!!!!!!!!!! Mä olen SURKEIN bloggaaja IKINÄ! Miksi? Antakaas kun mä listaan tähän 'muutaman' syyn:

 

1) Mä en ole kirjoittanut tänne Yhtään Mitään PITKÄÄN aikaan...

2) En vaivautunut mainitsemaan täällä luokkaretkeä Lahnajärvelle

3) UNOHDIN laittaa tänne oman SYMTYMÄPÄIVÄNI

4) Olen laiska

5) en ole siis kirjoittanut noiden edellisten lisäksi tänne yhtään mitään... -.-''

 

Sori....

 

Luokkaretki oli tosin jo elokuussa, siitä vaan näin ihan vähän:

  •  
    •  
      •  
        •  
          • Meilahden seurakunnan leirikeskus, Lahnajärvi
            • kiva paikka, ylä- ja alatalo, järven rannalla, aika lonely area, kallio nousee melkein rannasta, ylhäältä upeat näköalat
            • kiva huone, minä Ida, Kati, Yuka, Hanna samassa :)
          • OPIN IHMISTEN NIMET! siis muistakaa taas, että tämä tapahtui n. kk sitten....
          • VALVOTTIIN aamu nneljään... yks ope (Fred, en oikeen oo varma opettaako/mitään mitä tekee) sai raivarin ku tajus että "alatalossa" oli vielä 3:55am porukkaa kallion ½välissä olevalta ylätalolta... ei me oikeen nukuttu ^.^''
          • LAULETTIIN Ida, Fiona ja mä :) Kännyköistä soimaan kaikkea mitä sattui tulemaan ja saunan kuistille hyppimään (se oli tarpeeks syrjässä ettei hirveen moni änkeny kattomaan)
          • NÄHTIIN Linnunrata (<3kauniskauniskaunis<3) ja kait Venus... tai oli se joku planeetta mut Venuksen näkee yleensä vaan in twilight, eikä klo 2 yöllä ole mikään twilight...eihän?
            •  
              • ei ole edelleenkään hajua mikä planeetta se oli
          • SAUNOTTIIN klo 11 - köh köh - illalla... Ja hittolainen se meidän German vaihtari ´meinas tulla sinne ku ol TYTTÖJEN saunavuoro (siis kyseinen hyypiö on poika)... se oli VÄHÄN lost, tai sit Saksassa on TOSI outoja tapoja... 'O.o
          • GIRRRRL TALKATTIIN - kirjotettu tahallaan noin, believe it or not - YES, we WERE sugarhigh. Very sugar high.

No joo siinä se. Sitte MY B-DAY!!! Eli 8.9.

  •  
    •  
      • Eli se oli joo, tiistai, koulupäivä, mutta ei se mitään.
      • sain lahjaks vanhemmilta (ja mummilta): Laputa -- Castle in the Sky DVD, Scarlett-*nuuhnuuh*veden (Cacharel), leffalippuja, rahaaVarsinaiset Partyt oli sitten 12.9.

 

  •  
    •  
      • PARTY oli sitten 12.9.
        •  
          • Teemana *Dolls Only* eli vaan nukeks pukeutuneet pääs sisään
          • vieraina: Yuka, Ida, Kati ja Satu (ja Angelique, joka ei päässyt *sad*)
          • KIITOOS lahjoista!
            •  
              • Tuulien laakson Nausicäa DVD
              • Kikin lähettipalvelu DVD
              • Hello Kitty-kassi
          •  
            •  
              • pikkuheppakuvataulu (yes, it's an yhdyssana)
              • koruteline, sellanen millä on päällä sellanen Edwardian-mekko
              • muffinsseja (nam)
              • söööpö Twin Stars-viivotin, jolla voi laskea kanssa kulman suuruuden (angle) ja Hello Kitty kumi

Kiitoooos lahjoista, kaikki oli ihaniaaaa! Molemmat leffat oli MAHTAVIA, niin kuin Miyazakilta ja Studio Ghibililtä voi odottaa. Kiki oli aika hassu (Jiji-kissa on just mun juttu :D) ja Nausicäa oli NIIN itkettävä ja AJANKOHTAINEN !!!! Katsokaa ne vaan kaikki!

 

Ja sitten vielä vähän asiaa...:

 

Mä olen pahoillani, mutta tässä jaksossa lukion on ollut rankkaa. Mä en valehtele, mulla on ollut kahdeksasta neljään joka päivä, paitsi perjantaina, jolloin on yhdeksästä neljään ja heti perään ratasastus. Viikonloppuisin olen joko tehnyt läksyjä, tai viettänyt hyvin ansaittua vapaa-aikaa, johon ei liity bloggaaminen. Nyt on edessä vielä koeviikko (next wk), joten en usko kirjoittavani tänne mitään ennen kuin vasta ensi viikon jälkeen, sorry nyht vaan, mutta jos mä haluan päästä kursseista kunnialla läpi, pitää mun edes yrittää lukea johonkin.

 

Ens jaksossa pitäis vähän helpottaa...

Bye Bye FOR A While<!!33

<3: Snow