Joo... Tein tästä lyhyen sarjiksen muttah... Njoo-o. Tämä tapahtui siis jo maanantaina, mutta kiireisenä ihmisenä en ole oikeen ehtinyt tänne postata.

 

Kiirehdin siis maanantaina kouluun, joka alkaoi klo 8:15. No, mun bussi oli pysäkillä klo 8:15 (sillä, köh köh, olin myöhästynyt kahdesta edellisestä). Siitä sitten juosten koululle - voitte kuvitella sen olleen paras mahdollinen yhdistelmä, kun mulla oli ne ihanat korolliset Vagabondini jaloissa, ei mitkään parhaat juoksukengät meinaan.

 

Olin joku 20m koulun pääovesta, kun näin jonkun menevän sisään. Ajattelin, että "Nyt tai ei koskaan!", sillä se meidän koulun kanslisti aka toimistotäti on vähän huono päästämään myöhästyneitä sisään... Järjevänä minä siitä sitten kipitän sellaista rnadom-pikajuoksua ovelle ja -- !

 

Kompastun jalkakäytävän reunaan/ omiin jalkoihini -- laskeutuen taidokkaasti suoraan naamalleni...! Aika hyvin, eikö? Varsinkin, kun tulin alas suoraan suulleni... -.-' FAIL.

 

Tulos? Ihana paikalle sattunut luokkakaverini, Ilona (Kiiiitooos!), auttoi minut pystyyn ja sisälle ja toimistoon samalla, kun minä itken ja nyyhkin ja huudan ja mitälie "Missä mun HAMMAS oo-on?!"... Toimistotäti soitti äidille, antoi mulle paperia, sillä olin hampaani lisäksi lyönyt kanssa ton n.s. nenäni -- eli alapuoli naamasta oli varmaan aikas punanen... Hui...

Joka tapauksessa, 9:19 (eli tasan tunti kaatumiseni jälkeen) olin hammaslääkärillä, jossa meni about 45min. Oikeanpuoleisesta etuhampaasta oli lohjennut 1/3. Sain siihen muovisen paikan, eli hammas on periaatteessa taas suussa. Sitä paitsi se toimii ihan hyvin :D

 

Täytyy vaan sanoa, että onneksi ei pahemmin käynyt! Ja että pitäisi varmaan alkaa harkita aikaisempaa herätystä ettei tulisi noin kiire...

 

Teidän 1/3 muovihammas,

                                                      Snow