Juuh. Kävi tossa viime perjantaina niin, että saatiin matikan (MAA2) kokeet takas. Mä sain 5- ! Ups. Mut sittenhän minä viisaana päädyin menemään uusintaan, joka oli tänään, luullen ehtiväni lukea sunnuntaina (Hyvää myöh. Itsemäisyyspäivää! <3). Mentiin sitten perheen kanssa lopulta naapuriin illaksi ja koska lauantai tuntui vain valuneen ohi.

Luin sitten sunnuntai-maanantai iltana joskus klo 11 siihen kokeeseen, mikä luonnollisesti aiheutti hirveän haloon äidin osalta. Ja siis sitten joutu selittämään koko koe-lukeminen-uusinta höösän. JA olen screwed (still am). Äiti nimittäin päätti, että koska en osaa hallita ajankäyttöäni jne jne en ole "tarpeeksi kypsä lukioon", häntä sananmukaisesti lainatakseni.

 

Ja siis äippäni tuntien tämä ei jäänyt viimeiseksi kouluun liittyväksi käsiteltäväksi asiaksi, vaan:

  • minulle on ilmeisesti tulossa jonku (maksullinen random-)tutori matikassa auttamaan. sellainen, joka tietysti tietää mitä osaan ja en osaa ja  muuta vastaavaa.
  • Äitini on varaamassa luokan opettajaltani vanhempainvarttiaikaa, koska minä en osaa omista (koulu-)asioistani selittää tarpeeksi hyvin. (Eli siis synnytän riidan ihan tyhjästä ja helposta asiasta, sanoo äiti, joka on aina 1. joka korottaa ääntään.)
  • olen laiska (myönnän, sitäkin), koska haluan dropata toisen mantsan kurssin pois. Miksi? se vie turhaa tilaa ja anta yhden kokeen lisää... en kirjoita sitä, believe me, NOT my thing. Se pitää ilmeisesti kuitenkin lukea yleissivistyksen vuoksi.

ei voi sanoa ku joatin siihen suuntaan, että MIKSI joku on luonut vanhemmat...

 

Lisää taas joskus!

                               Snow